آموزش جذاب پایگیم قسمت دوم
الکترونیک و نرم افزار به زبان ساده
وارد دنیایی جدید و زیبا شو و از تکنولوژی لذت ببر.

آموزش مدارمنطقی قسمت چهارم آموزش مدار منطقی قسمت سوم آموزش مدارمنطقی قسمت دوم آموزش مدارمنطقی قسمت اول زنگ تفریح داستان معمایی آموزش پایتون قسمت اول درباره عضویت آموزش آردوینو قسمت چهارم انجام چند پروژک آموزش آردوینو قسمت سوم آموزش آردوینو قسمت دوم آموزش آردوینو قسمت اول میکروکنترلر و آردوینو چیست ؟


آموزش جذاب پایگیم قسمت دوم

 در آموزش قبلی تنظیمات مربوط به صفحه را با یکدیگر یاد گرفتیم  می‌خواهیم به سراغ دستورات  کشیدن اشکال خط و نقطه برویم.

1_ دستور کشیدن نقطه: طبق صفحه ای که انتخاب کردیم دستور set_at را می نویسیم یعنی به جای wn  هر متغیری که برای صفحه مان انتخاب کردیم را می گذاریم.

2_ دستور کشیدن دایره:می توانیم از دستور pygame.draw.circleاستفاده کنیم  متغیر اول درون پرانتز رو به روی آن اسم صفحه متغیر دوم ان رنگ دایره متغیر سوم تا پلی شامل ایکس و ایگرگ مرکز دایره متغیر چهارم شعاع دایره متغیر پنجم ضخامت دایره است.این متغیر به صورت معمول صفر یعنی دایره تو پر است در صورتی که برای این متغیر شما اعداد دیگری تعیین کنید ضخامت دایره تغییر خواهد کرد و دیگر تو پر نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پایتون, پایگیم, آموزش پایگیم, دستورات پایگیم, کشیدن اشکال در پایگیم,

نویسنده : محمد حسین حقیقی تاریخ : دو شنبه 22 بهمن 1397



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به الکترونیک و نرم افزار به زبان ساده مي باشد.